E V O C A T I

Usluge van paketa

» Pregled pojedinačnih cena usluga
Vrsta usluge Opis usluge Trajanje usluge Cena usluge
Rad programera
Dorada postojećih i izrada novih funkcionalnosti u okviru programskog paketa, priprema baza, konvertovanje podataka, izrada backup procedura, testiranje i oporavak baza.
1 radni sat
40 €
Rad konsultanta
Rad na implementaciji programskog paketa, obuka, pisanje radnih procedura, radne dokumentacije, izrada projekta i pomoć u radu.
1 radni sat
40 €
Instalacije i podešavanja
Instalacije SQL servera, podešavanja SQL servera, instalacije i podešavanja programskog paketa.
1 radni sat
40 €
Rad van radnog vremena
Rad za vikend, posle 17 časova ili za vreme verskih i državnih praznika.
1 radni sat
40 €

» Namenski paketi usluga

Namenski paketi usluga služe kako bi se ostvario popust u odnosu na broj sati koji sadrži određeni paket usluga i kako bi se standardizovale određene akcije i postupci koji se izvode na mesečnom nivou.

Broj sati koji se ne potroši u tekućem mesecu se automatski prenosi na sledeći.

Za prekoračen broj sati, u odnosu na navedeni u paketu usluga, plaća se naknada po zvaničnom cenovniku usluga van paketa sa popustom iz paketa.

Naknada za korišćenje ovih paketa se plaća na mesečnom nivou u iznosu preciziranom u ugovoru o poslovno tehničkoj saradnji koji prati svaki od dole navedenih paketa usluga.

Starter paket

Rb. Opis usluge
Ukupno
Vrednost paketa iznosi 3*40*25% = 90 eura
1.
3 radna sata mesečno u okviru paketa.
2.
B prioritet kod odziva (najkasnije sledećeg radnog dana).
3.
Mesečni pregled baze podataka, backup i otklanjanje eventualnih grešaka u bazi (ulazi u mesečni fond sati).
4.
Popust od 25% na cene usluga iz zvaničnog cenovnika van paketa.

Osnovni paket

Rb. Opis usluge
Ukupno
Vrednost paketa iznosi 5*40*30% = 140 eura
1.
5 radna sata mesečno u okviru paketa.
2.
B prioritet kod odziva (najkasnije sledećeg radnog dana).
3.
Mesečni pregled baze podataka, backup i otklanjanje eventualnih grešaka u bazi (ulazi u mesečni fond sati).
4.
Popust od 30% na cene usluga iz zvaničnog cenovnika van paketa.

Biznis paket

Rb. Opis usluge
Ukupno
Vrednost paketa iznosi 10*40*35% = 260 eura
1.
10 radnih sati mesečno u okviru paketa.
2.
A prioritet kod odziva (najkasnije u toku radnog dana).
3.
Mesečni pregled baze podataka, backup i otklanjanje eventualnih grešaka u bazi (ulazi u mesečni fond sati)).
4.
Popust od 35% na cene usluga iz zvaničnog cenovnika van paketa.

Biznis+ paket

Rb. Opis usluge
Ukupno
Vrednost paketa iznosi 15*40*40% = 360 eura
1.
15 radnih sati mesečno u okviru paketa.
2.
A prioritet kod odziva (najkasnije u toku radnog dana).
3.
Mesečni pregled baze podataka, backup i otklanjanje eventualnih grešaka u bazi (ulazi u mesečni fond sati)).
4.
Popust od 40% na cene usluga iz zvaničnog cenovnika van paketa.

Premium paket

Rb. Opis usluge
Ukupno
Vrednost paketa iznosi 20*40*45% + 100(odziv) = 540 eura
1.
20 radnih sati mesečno u okviru paketa.
2.
A+ prioritet kod odziva (najkasnije 2 sata u toku radnog dana).
3.
Mesečni pregled baze podataka, backup i otklanjanje eventualnih grešaka u bazi (ulazi u mesečni fond sati)).
4.
Popust od 45% na cene usluga iz zvaničnog cenovnika van paketa.

Gold paket

Rb. Opis usluge
Ukupno
Vrednost paketa iznosi 50*40*50% = 1000 eura
1.
50 radnih sati mesečno u okviru paketa.
2.
A+ prioritet kod odziva (najkasnije 2 sata u toku radnog dana).
3.
Mesečni pregled baze podataka, backup i otklanjanje eventualnih grešaka u bazi (ulazi u mesečni fond sati)).
4.
Popust od 50% na cene usluga iz zvaničnog cenovnika van paketa.

Najčešća pitanja

» Da li su telefonski razgovori deo podrške?

Da, telefonski razgovori koji su vezani za tehnička i stručna pitanja preko 10 minuta se naplaćuju kao deo podrške. To znači da se razgovor od 15 minuta naplaćuje kao 1/4 radnog sata.

» Da li se naplaćuju putni troškovi?

Naplata putnih troškova se dogovara u okviru ugovora koji se potpisuje sa klijentom. Najčešća praksa je da se troškovi naplaćuju ako je mesto udaljeno preko 30 km od sedišta firme, a obračunavaju se po standardnoj tarifi za pređeni kilometar.

» Da li se rad preko TeamViewer-a računa kao podrška?

Rad preko TeamViewer-a, Remote Desk Top-a, VNC-a ili bilo kojeg drugog alata za povezivanje na daljinu se naplaćuje isto kao rad na terenu.

» Da li je obavezno da se pravi backup podataka?

Backup podataka se preporučuje svim poznatim standardima za bezbednost i skladištenje poslovnih podataka. Poželjno je postaviti automatski backup koji bi se radio svakodnevno, a po potrebi ga prebacivati na neki odvojeni medij tipa USB diskova, DVD i sl.